Another day with color



Idag var en sån där dag, då jag inte alls var särskilt glad. Åtminstone försöker jag!
Igår var jag så otroligt irriterad och less på min familj, syskon och föräldrar inkluderade. Ibland blir jag så arg över att vissa personer aldrig uppskattar vad jag försöker med. Under det här året har jag alltid försökt vara snäll mot mina syskon, och sedan att vara väldigt positivt inställd mot i stort sett allt. Det är svårt, men jag har lyckats bra. Trots det känns det inte bra, för det uppskattas inte alls. Hmph.
Så dagen började inte bra, kände mig väldigt nere och ärligt talat längtade jag efter att få komma till skolan och där möts man direkt av en massa skratt och leenden. Toppen för att få humöret att uppåt igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Elin :3

Jätte fin bild! :D

2009-04-29 @ 20:09:10
URL: http://sjamys.blogg.se/
Postat av: najjo

man blir ofta glad av sina kompisar =)

2009-04-29 @ 20:35:21
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0