En mycket trevlig dag!


Japp, den här dagen har varit lång, men även väldig trevlig! Det tack vare ett par underbara tjejer (Agnes, Agtha, Ellen, Frida och Alex).
Träslöjden gick bra, min studiobox börjar se lite vind och sned ut, men så går det ibland! Det kändes sedan väldigt konstigt att åka till Luleå efter lunchen. Blev snabbt uttråkad av att gå runt på stan, vi kom dit klockan ett och bussen gick kring fem. Bussresan var väldigt avslappnande och jag tror att jag har fått tillbak min skrivinspiration igen!

Nu har Ellen visat mig runt i byn och jag kan bara säga att det är supermysigt här! Ser fram emot att få vara här ett par dagar!

Många kramar på er!



Kommentarer
Postat av: julia

tack!:)

okej:D jo, det är så skönt att äntligen ha fått de;) några speciella planer under påsk för din del?:)

2009-04-09 @ 17:32:08
URL: http://julialagerskog.blogg.se/
Postat av: j

okej, mysigt!:D

2009-04-09 @ 18:10:11
URL: http://julialagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0