Hemma, trött och godissugen


Det säger väl allt: Hemma (i stugan), trött (ja, något!) och godissugen (oh no).
Ställer mig frågan: Vad ska jag göra under lovet? Jag har inga planer alls, tråkigt värre, men något lär väl hända. 
Påskhelgen har varit väldigt rolig, trots att inte så mycket har hänt. Har dock vissa aningar om att Ellen och Alex var lite less på mig, haha. 

Får väl lägga till att det inte har blivit vidare mycket tid ägnat åt fotograferingen denna helg heller. Men jag får väl skylla på vädret!

Nu, mina vänner, ska jag slänga mig i säng och läsa en bok, inom parentes (äta lite godis) och sedan sova. Trött, trött och gissa vad det tredje ordet är? TRÖTT.

God natt, eller, det blir väl snarare god dag!

Uppdatering: Kan man äta för mycket godis? I sånna fall har jag gjort det idag. Tror jag ska  återgå till mitt jag-äter-inte-godis som jag gjorde fram till för ett par dagar sen. Usch, vad jag känner mig äcklad av godis och socker just nu! Huvva. 
Och vet ni vad jag ska göra nu? Jo, titta på fotona som jag, Ellen och Alex fotade i fredags, hoppas det blev någon bra bild!

Kommentarer
Postat av: najjo

glad påsk! (det kanske är för sent att säga det nu men jag har ju inte haft någon chans...) hoppas du har haft en supermysig påskhelg!

2009-04-12 @ 13:11:05
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0