Ingen lunch och jag är hungrig


Jag är hungrig. Har inte ätit lunch och inte blev det någon ordentlig frukost heller som jag lyckades slänga i mig i morse. Egentligen är det emot mina principer att inte äta lunch. Idag är annorlunda. Hela munnen har varit bedövad och känts helt uppsvullen, efter tandläkarbesöket. Försökte äta ett äpple när jag kom hem, men det resulterade bara i ett stort jack i läppen. Då var det lika bra att vänta med att äta. Nu äntligen har bedövningen börjat släppa och jag vågade äta en macka med ost och allt jag vill göra nu är att äta!

Jag känner mig så rastlös, jag måste göra något snart. Är nog på tiden att jag gör något. Det är bara att konstatera att jag är för feg för att göra något, haha. Nä, nu börjar jag igen! Då drar jag fram mitt vapen, nämligen mina foton. Old favourites. Självporträtt från i somras.


YES, nu är känseln äntligen tillbak. Gissa vad jag kommer göra nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej matilda! det blev ingen senare uppdatering iaf:) Inte spelar det någon roll! Vi är inte heller så bra! Du får vara med nästa gång. Det går nog bra ska du se:)

2009-04-03 @ 18:04:50
Postat av: Anonym

/alle :P

2009-04-03 @ 18:05:07
Postat av: åsah

du har iallafall tur som får gå gratis till tandläkaren..vissa måste betala hur mycket som helst för att plågas!

2009-04-03 @ 18:32:53
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Fanny

fina bilder :)

2009-04-03 @ 18:34:24
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0