Ja, jag är den man glömmer bort.


Åsah och Vazy, sommaren 2008. Hur blir då 2009?

Är på väg mot diskningen,
men gör ett snabbstopp här vid älskade datan (som många gånger är verkligt hatad, det måste alltså betyda äkta kärlek).
Mötte ett flertal personer jag har umgåtts med tidigare, nere på tjejkvällen nu idag. Var på vippen att hälsa, hela tiden, men möttes bara av oigenkännande blickar, så då struntade jag i det.
Jag måste helt enkelt vara en sån där person som man glömmer bort, that's it. Mina gamla klasskompisar känner ju inte ens igen mig, så det måste helt enkelt stämma. Fast självklart finns det vissa som inte glömmer bort mig, till exempel min lågstadiekompis Sara. Vi har inte träffats på fem år och när hon praktiserade hos hemtjänsten nu för någon vecka sedan så hade de besökt min mormor och Sara kände igen mormor (!) så då hälsade Sara såklart till mig.

Gjorde också ett par fynd på stan, blev bara linnen och t-shirts. Yes.

Och nu har mitt uppehåll här vid datan varat länge nog, ska jag hinna diska måste jag göra det nu.
Hugs as always!

Kommentarer
Postat av: Erica

har en fototävling på bloggen nu, du som tar så fina foton har stor chans att vinna :D<3

2009-04-02 @ 21:10:16
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: pia

När folk jag känner igen inte hälsar på mig och bara ger mig blickar som den du fick så brukar jag tänka att dem inte är nog starka som du och jag, som vågar vara oss själva. Jag tror att det handlar om rädsla, för att vi vågar vara dem vi är medans de måste hävda sig själva hela tiden för att duga åt varandra. Man måste vara stark och stå emot det man inte vill om man ska lyckas här i livet. Sen så mår man bättre om man vet vem man är och inte låter sig tryckas ned av varandra hela tiden. Matilda, du är så bra som du är och det är dem som förlorar på att inte vara din vän. Inte du, för att du klarar dig så bra utan dem.

2009-04-02 @ 22:33:46
URL: http://piaakinnunen.blogg.se/
Postat av: åsah

äh! dej glömmer man inte i första taget.. dom är bara konstiga.. glöm inte det!

2009-04-03 @ 06:37:24
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar, så glad jag blev! :-) Hoppas du hade kul på tjejkvällen. Hade vi gått hade du fått gå med oss, men vi for aldrig.. Men hade du frågat om vi skull med hade vi ju varit tvungna att säga ja.. ;-) Hoppas du får en trevlig helg Matilda!



Kram.

2009-04-03 @ 07:58:14
Postat av: Ellen Tillberg

Förra kommentaren var från mig. :-) Den om tjejkvällen.

2009-04-03 @ 07:58:42
Postat av: shimett

wow, vilken kul bild :D

2009-04-03 @ 09:53:15
URL: http://www.shimett.webs.com
Postat av: alle

Jag tror inte folk har glömmt bort dig, du kanske bara har förändras! :)

2009-04-03 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0