Jag lovar!


Jag lovar på hedersord att det kommer upp bilder idag. Om inte har ni all rätt att bli sura och då måste ni skriva och klaga på mig!
Och i sånna fall blir det foton på hästar och människor - gissa vilka? (Jag ger er en ledtråd: Jag fotade dem när jag var i Kai!) 
Sedan blir det troligtvis foton när lillebror Trond gör frontflip och 360 med sina miniskidor.

Solen skiner, klockan är snart 7 och jag är inte ett dugg trött. Härligt eller härligt?

Vad ska du göra idag då? Börjar eran skola om denna vecka?

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej på dig! Vad ska du göra idag? <:





Kramsar ;o)

2009-04-14 @ 10:23:27
URL: http://endastlisa.bogg.se
Postat av: Anonym

Inga bilder på mig, tack :-) Du brukar ju fråga först så jag är inte orolig, ville bara vara på den säkra sidan! Och förresten, jag väntar ivrigt på bilderna på pållorna!



Kram!

2009-04-14 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0