Röra på mig


Ååh, igår när jag cyklade så kände jag bara ett sug av att börja röra på mig... mycket mycket mer än vad jag rör mig nu. Jag rör mig på tok för lite, måste åtgärdas snarast. Till sommaren blir det åtminstone att fara ut i skogen och springa, det älskar jag. Ensam, solen skiner, det känns i hela kroppen och lungorna. Sen när man kommer hem slänger man sig i älven och bara njuter. Det är kanske en av de bättre sakerna med sommaren, åtminstone när jag är i stugan och måste hitta på något själv. LOVELY.
Har nu träslöjd och sedan matte nationella. Det här kommer gå bra, för mig och för alla andra!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson

Tack så mycket :D Kram!

2009-04-02 @ 10:14:45
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0