Friday evening and I'm not lost, yet


Ge mig nåt att skriva om. Gimme gimme. Lost of inspiration, om vi säger så.
I morgon. Springa. Vart? Vet ej. Någonstans. Hoppas jag. Men jag ska springa. För jag känner att jag vill röra på mig och det är bra!
Sen måste jag ta tag i fotograferingen. Inga bilder denna vecka, inte en enda ny. Det skrämmer mig (nästan till vettet). Vanligtvis kommer inspirationen när ljuset återvänder till vår mörka del av jorden. Men jag är (som vanligt) annorlunda och för mig springer inspirationen sin väg när ljuset återvänder. Den kanske inte är mörkrädd, utan tvärtom? Tror ni också det?

Jag börjar ana smått oråd, undrar om Alex och Frida kommer lyckas med deras planer, som ni tyvärr inte får ta del av, haha!

Och yes, jag är stolt över att vara jag. Mig. Matilda. Tack vare... er som känner att ni har något med det att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0