Det vette fåglarna



Jag är verkligen ledsen över att jag inte svarat på nästan någon av kommentarerna som droppat in under lovet, men det ska jag fixa så fort jag är tillbak i Piteå.

Har ni märkt att jag ibland är i perioder då jag nästan inte skriver något och ibland skriver jag hur mycket som helst. Just nu är jag inne i en riktigt djup period då jag skriver för mycket tankar, haha. Ni får hoppa över texterna och bara kolla på fotona om ni känner för det!

Det tråkiga med loven är att de går så fort och dessutom har jag inte gjort något den här veckan och idag är det fredag. Det känns på något sätt deprimerande, men ändå väldigt avslappnande. Dock hade jag gärna tagit bort den här lovveckan och haft en veckas längre sommarlov, håller ni inte med mig? 

Vad mer kan jag tänkas skriva? Det vette fåglarna. Ta den här dagen och njut, njut, njut - även du som inte har lov som jag har.


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej mathilda! Alltså tack villka värmande ord du skriver! Synd att du itne är inne på msn så ofta mer.. :/ Åhhh vad roligt med en ny deisgn! Jag tycker denna du ha rnu är fin, men det är skötn ibland med lite nytt! hihi.



KRAM KRAM en som dunder saknar dig! <3

2009-04-17 @ 10:04:03
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej, jag förstår! Vad bra att du snart har MSN igen! Hihi. Ja, visst är det lite skönt med design omväxling, *fniss*



Vad händer i helgen då? Nått godis? ;)

2009-04-17 @ 12:20:32
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0