En helvild traktornybörjare


Jag överlevde traktorkörningen och måste faktiskt erkänna att det var sjukt roligt att skotta och köra släp, men jag föredrog släpet! Pia tyckte jag var helvild när jag skulle skotta, undrar varför...?
Och glada Ellen hade uppenbarligen en trevlig bussresa hem, och det gläder mig att hon verkar ha det så skönt hemma!

Idag är en sån där dag då man bara ska njuta av glädjen. Det är fantastiskt skönt att kunna skratta,
le och känna all entusiasm som vanligtvis inte spirar fullt lika mycket en vanlig vardag.

Har nyss legat ute i solen, läst och bara njutit.
Före det tog jag en härlig dusch, välbehövlig efter min joggingtur. Jag ska inte ljuga för varken er eller mig själv; det blev inte 4 km som jag hade tänkt utan bara 2,5 km. Men viktigast av allt så är jag nöjd över min prestation.

Vad mer kan jag säga idag? Har planer för helgen, haha. Ovanligt! (det är sant, det är ytterst ovanligt).

Hoppas ni har en underbar dag, tänkte lägga upp början på novellen jag skriver just nu. Har inte kommit på vad som ska hända i slutet, men det lär dyka upp i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0