Något sjukt viktigt!


Trots att man är nedstämd ibland måste man låta sig vara glad. Det är så sjukt viktigt.
Jag måste nog vara den mest konstiga människan som finns, men jag ser fram emot skolan, på helgerna när jag inte gör något längtar jag tillbak till skolan, men framför allt kompisarna. Skrattet, pratet, tankarna eller bara tystnaden.
För mig är skolan förknippat med kompisar, jag umgås inte med så många på min fritid trots att jag har timmar och åter timmar där jag inte gör något. Så om du känner att du har lite att göra, fråga mig så kan vi hitta på något! :-) Detta erbjudande var bara riktat till dem som känner mig, ni andra får nöja er med att lära känna mig här via bloggen!

Nej, nu ska jag väl ägna mig åt något vettigt - och vad är det månne? Hmmm.... Ja, jag kan ju göra de där 3 sista matteuppgifterna, sen är jag färdig, hihi. Det jag är mest stolt över mig själv är att jag har börjat röra på mig mycket mycket mer, idag tog jag en lång promenad i solskenet och i morgon ska jag ut och springa 4 km igen! Visst har jag blivit duktig? Något att se fram emot åtminstone.


Kommentarer
Postat av: najjo

sv: hm, jo jag tror jag fattade..får väl försöka iallafall ^^,



vilken söt bild! hoppas du har haft en bra dag =)

2009-04-22 @ 20:08:09
URL: http://najjo.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Åh, tack så väldigt mycket!! Vad glad du gjorde mig nu :D

2009-04-22 @ 22:16:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Anna-Lena

har sett igenom din a foton för älskar att hitta härliga motiv. Kanske möjligen hitta någon bild som man kan kritisera då det stod at du ville ha kritik. Men jag ville bara ge dig tummen upp. Hittar många jag tyckte va faktuastiska... !

2009-04-27 @ 12:57:33
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0