En gratis Fuji Fotobok




Just nu har Fuji ett erbjudande om en gratis fotobok till alla som skriver mer än 100 ord om deras fotobok på sin blogg - och självklart tycker jag att det låter intressant!
Man får designa sin fotobok i ett program, där man kan välja mellan olika effekter och ramar eller kanske bara en väldigt enkel, stilfull design?
Jag beställer alla mina förstoringar hos Fuji, och hittills har jag varit extremt nöjd med kvalitén, färgerna och skärpan. Är fotoböckerna likadana kan man inte vara annat än nöjd!

Dock börjar tankarna snurra lite i mitt huvud; vilka foton ska jag välja och vilket tema ska jag ha i just min fotobok? Uuh, jag är nog inte den bästa personern på att välja ut bara ett par favoriter, haha. Vi får se hur det går för mig - och kanske för dig också?

Länk till detta erbjudande hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad ska man skriva om?

2009-08-20 @ 17:16:03
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

är du säker att det är gratis? det kommer säkert någon faktura senare?!

2009-08-20 @ 19:02:33
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Erikas Foton :)

Hej! Det låter jättecoolt med att få en gratis fotobok, men då man klickar på länken så kommer man bara där man kan läsa om det, och det står inget om att det är gratis?

Förlåt att det är så mkt frågor och så, men jag var lite sugen på det om det nu är gratis :D

Mvh

Erika :)

2009-08-21 @ 16:48:42
URL: http://erikasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0