1 Februari


Innan jag startade denna blogg mailade jag runt och kollade om det fanns fler som var intresserade av ett foto om dagen. Det var många som tyckte det lät roligt, men nästan lika många som inte ville för att de trodde att de skulle förlora sin inspiration och glädje i fotograferingen.
Jag håller inte med, nu när jag har fotat varje dag i en månad. Jag har vunnit tillbak den inspiration som jag förlorat nu under vinterhalvåret, jag har upptäckt nya motiv, något nytt varje dag. Jo, visst känns det ibland jobbigt att ta fram kameran när man inte vet vad man ska fota, men det är inte ofta det händer. Man hittar altlid något till sist.

Nu går vi in på en ny månad, en ny start och en massa nya fototillfällen - men inte lika många som i januari, eftersom det är färre dagar. Jag ska fota en massa nu, förhoppningsvis får jag fota Hilda och hennes nya häst Emil kommande helg, jag ska fota Agatha och kanske någon mer i veckan hoppas jag och sedan händer det säkert en massa saker under 28 dagar.

En gyllene bädd... Oredigerad.


Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag använder också tamron 70-300 :). Riktigt bra tycker jag faktiskt. Skitfint ljus i bilden och bra fokus. :)

2009-02-01 @ 18:23:09
URL: http://johannafoto.blogg.se/
Postat av: Chelise

sv: Tack så mkt! =)

Tycker också att det var fina namn :)

kram

2009-02-01 @ 18:40:59
URL: http://chelise.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ett foto varje dag har jag svårt att hinna med,men jag följer gärna din blogg nu när jag hittat hit. Tycker du är riktigt duktig med kameran, det ska bli kul att följa dig.



Hälsningar Ulrica

2009-02-01 @ 19:23:42
URL: http://ulricatorning.blogspot.com
Postat av: Sirpa

Håller absolut med dig att det ger mer inspiration att fota när man har sporren med projekt 365! Alltid finns det nåt att sikta kameran på.... Dessvärre blir det nästan ett gift då jag inte kunde sluta efter ett år utan kör nu ett år till och sen kanske jag bara fortsätter år ut och år in ;-)

2009-02-01 @ 20:10:12
URL: http://www.susajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0