10 Februari


Provet gick galant. Det gick nästan för snabbt och det kändes nästan för lätt. Hmm.. Fast det var inte bara jag som tyckte det, mer än hälften av klassen höll med mig.

Idag har jag sett så otroligt mycket vackert, snö som föll från träden och så sken solen igenom snön. Gudomligt. MEN, kameran låg hemma på skrivbordet. Gissa om jag hatar mig själv ibland? När vi gick till hästarna var det ett par av unghästarna som gasade runt i hagen som ett par tokar, solen sken så de blev mer åt silhuetthållet och sedan flög pudersnön och blev gyllene av solskenet. Ytterligare en stund full med hat (riktad mot mig själv), mest sånt där glädjehat, för att jag aldrig har med mig kameran vid de rätta tillfällena.

Ser dock framemot imorgon, då kommer kameran följa mig troget, hihi. Sedan stannar den där till på torsdag, för då blir det lite naturfoton också.

Mitt älskade Norrbotten.


Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0