4 Februari


Idag var en underbart trevlig dag, många som jag fick fotografera, bla Ellen, Frida, Alex, Elisabet, Agatha och Gabbi. Det var jätteroligt att få testa fota nya ansikten (nya ansikten för kameran, inte för mig!)
Jag hade svårt att välja en dagens bild och fortfarande vet jag inte om jag gjorde rätt val, men det här får då bli dagens bild. Tack Agatha för ett mycket vackert foto!
Idag har det varit en rent ut sagt jobbig dag, jag blir väldigt trött i huvudet och det leder till att jag kan bli väldigt flamsig - ursäkta mig på mattelektionen - och då blir det bara jobbigt att tänka på matten. Jag var dessutom färdig med det som skulle göras, så det kändes dock bra! Inte bara jag var trött, även lilla Elisabet och Agatha satt och kunde inte hålla sig för skratt. Det är bara trevligt ibland!

Kram och godnatt, nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa. Jag läser Hon går genom tavlan, ut ur bilden och handlar om en tjej som blir mobbad av sina klasskamrater. Jag rekommenderar verkligen denna bok, även om den är ganska tunn och hyffsat lättläst så berör den.

I have a dream... Uppljusad, lagt på softade lager.



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Fint mjukt porträtt, kanske aningen mörkt vid ögonen jag vill gärna se hennes blick. Men skrattet är smittande...

2009-02-04 @ 21:49:14
URL: http://ulricatorning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0