Ellen..


Igår fotade jag inte bara Agatha, som tidigare sagt, utan även Ellen. Nu när jag likaså är igång med att fota 5 porträtt på klasskamrater kanske det är lika bra att införa ett nytt mål; fota 3 porträtt som beskriver personen på fotot riktigt bra, haha.
Så det här är i alla fall Ellen och just det här fotot tycker jag om eftersom ljus och skärpa är bra, men även Ellens uttryck. Får väl passa på att tacka Ellen för att jag fick fota och även Alex som var snäll och agerade förgrund. Tack tack!


Kommentarer
Postat av: åsah

kul att du börjat fota mer porträtt! ja, lägenheten är grym.. kom och hälsa på! (sportlovet?).. jag vet att det är svårt med "glada" noveller.. men jag brukade skriva helt bizzarra, typ abstrakta..hehe

2009-02-05 @ 09:36:22
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Bra fångat och en riktigt kul och uttrycksfull bild...

2009-02-05 @ 19:02:00
URL: http://ulricatorning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0