Glädje botar förkylning.. Nästan.


Trots förkylning - en massa nysningar och harklingar - så är jag väldigt glad idag. Fast glädjen var större igår. Jag var totalt chockad över valet av startsidebild på pixbox, på ett positivt sätt förstås.

När jag kom hem fick jag dåligt samvete över Alex negativa förvåning över bilden men jag tror att hon faktiskt är ganska stolt över att just fotot på henne finns på startsidan.
Sedan har hon sagt att hon är nöjd, men man vet aldrig. Haha.

Sedan har det dykt upp ett par ganska negativa kommentarer på bilden också och det tycker jag är trist. Avundsjuka tror jag. Åtminstone när man bara förklarar hur dålig bilden är, inte hur den kan förbättras och vad som redan är bra. Men har vant mig vid kommentarer som dem, är dock mest oroad att någon annan (till exempel de som är på bilden) ska känna sig dåliga på något sätt.

Hoppas att alla får en trevlig kväll. Ska plugga lite matte och sedan ska jag seriöst lägga mig och sova klockan åtta. Jag är något grymt trött och ska jag klara av provet imorrn bitti måste jag ha sovit. Vaknade klockan halv fem imorse och kunde inte somna om!

Kommentarer
Postat av: ellen, f o t o

Det är inte kul med negativa kommentarer som bara har för avsikt att trycka ner folk.. Usch för sådana! Din bild är verkligen superfin och du förtjänar att ha den på startsidan!



Krya på dig!!

2009-02-20 @ 17:34:52
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0