Mina syskon; Måns


Jag har ju en drös syskon och alla formar ju mig på olika sätt. Kanske kunde vara kul att berätta lite positiva och negativa saker om mina syskon så att ni får en större helhet om mig.


    

Jag kunde börja med yngsta lillebror Måns.

Han  är ofta glad och han avgudar mig - vem gör inte det? Ibland blir han lite småjobbig när han kommer till mitt rum och frågar en massa och rör datorn trots att man ber honom att vara försiktig, annars är allt heeelt okej. Han hatar när jag kittlar honom för jag är uppenbarligen ganska grym när jag kittlas. Men jag har lärt mig av mina kära halvsyskon Åsah och Albin och såna lärdomar måste föras vidare.
Han tycker oftast om att stå framför kameran och det är med ganska lätt hand man kan få honom att skratta eller göra något annat. Bland annat dansa iförd kjol så att man får ställa ut ett foto på Galleri Kontrast via Pixbox.se, haha.



Jaa, det finns säkerligen en massa positiva saker om Måns, men just nu hör jag honom ner på mitt rum där han står uppe i köket och storgrinar.
Han gråter ofta och blir lätt ledsen. Han är bortskämd och mamma tror honom alltid när han börjar gråta. Han slåss och skyller på de andra, men det gör förstås alla mina syskon utom jag.
Ja, det finns fler negativa saker men man kan ju inte säga allt för mycket, haha.


Kommentarer
Postat av: ellan

riktigt grymma bilder måste jag säga! :)

2009-02-22 @ 18:39:16
URL: http://elinstenlund.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så helt otroligt mycket, jätteroligt att du gillar bilderna! :')



Ja, det ska bli riktigt roligt med en make up artist för att se vad vi kan åstakomma tillsammans. :)

2009-02-22 @ 19:27:50
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så mycket :)



Och jag säger bara kort och gott att tveka inte när det kommer till att införskaffa ett 50/1.8, det är helt otroligt! Det är det objektivet jag använder mest! Älskar det.

2009-02-22 @ 19:45:57
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0