Mycket planerat.


Idag har jag mycket inplanerat, först och främst ska jag plugga plugga plugga, sedan städa hallen, träna och det roligaste av allt har jag redan gjort, nämligen fotograferat. När jag vaknade sken solen så vackert och då skyndade jag mig att äta frukost och gå upp i skogen. När jag kom hem igen stötte jag på Emma, en grannflicka, och hennes söta terrier Benny som är smått galen.
Så då blev det att fota dem också, det var bara roligt roligt. Om jag hinner göra något mer idag förutom det inplanerade ska jag ladda upp dagens foto (och två andra dagars också!), skriva en kort novell och sedan får vi se.

Jag vet inter riktigt om jag längtar till skolan imorgon, det är ju kul att få träffa bla Elisabet och Agatha som alltid är lika glada. Sedan är det mindre roligt att träffa ett par andra som inte alls är lika glada. Ofta klagar på de att jag är för entusiastisk och optimistisk, enbart för att jag peppar dem för deras eget bästa. Jaja. I veckan tänker jag nog också ta med kameran till skolan någon dag och fota porträtt på Agatha som jag så snällt har frågat om jag får. Det ska bli riktigt kul!


Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0