Obeskrivlig känsla


New time. Happy time. Yay.
Ojoj, inte bra att jag tänker i engelska, haha.



Det bästa jag vet är porträtt. Jag älskar att fota porträttfoton, det är underbart. Mina syskon hamnar ofta på bild och tack vare dem har jag blivit mer intresserad av just porträttfotografering. Nu blir det allt mer klasskamrater som skymtar på fotona.
Det gläder mig att så många låter mig fota dem. För varje person som hamnar på bild utvecklas jag. Det är fantastiskt.
Ni skulle bara känna glädjen av att få fota, speciellt om fotona blir fina och speciellt om både jag och modell blir nöjda.

Nu ska jag leva i min glada värld ett tag till. Försöka kika i basmaskin-boken, men det lär gå åt skogen.

Agatha
skrattade lite åt mig idag på bussen hem. Uppenbarligen satt jag och log ibland, helt utan anledning. Jag måste verkligen ha varit i drömmarnas rike, trots att jag inte sov. Det är bra, får vi hoppas. Det måste vara för att jag har haft en helt otroligt bra helg, lugnt, tyst. Sedan har jag fått så många fina kommentarer om mina foton, så mycket peppande så att man blir rörd.

Den känslan är obeskrivlig.

Jag älskar att fotografera.

Kommentarer
Postat av: Christian, Fotoblogg

Tack så enormt mycket, vekligen! :) De bilder med kort skärpdjup använder jag mig utav Canon 50mm f/1.8 Det är heeelt underbart! kostar heller inte mer än 1000;-, så det är helt klart värt de!! :D

2009-02-09 @ 19:40:18
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Fin blogg :D gillar headern och dina bilder :)

2009-02-10 @ 11:56:36
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: åsah

vad kul att du är på så bra humör! du borde verkligen satsa på foto, när du känner så mycket för det! om du gillar att fota porträtt är det ju svinbra, det kan man komma långt med..

2009-02-10 @ 14:46:15
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0