Saker du kanske inte visste...


Eftersom inget intressant händer just nu och jag känner mig allämnt förkyld så tänkte jag skriva ett par saker om mig som du kanske inte visste, men möjligtvis anade... (Okej, Åsah vet nog allt och så även Albin!) Foton från denna vecka dyker upp imorgon!

Jag har aldrig druckit alkohol. Kanske svårt att tro, men det är sant. Bättre äkta glädje än berusad, självklart behöver ingen annan tycka som jag och jag anar att det är få som håller med mig. Haha... Tur att alla tycker så olika!

Reste halva jorden runt som tvååring och boken "Små luffare i Latinamerika" handlar om just den resan. Själv kommer jag inte ihåg nästan någonting av resan och det enda minne jag har därifrån är konstigt nog när vi går genom ett plastskynke och Orvar sitter i en sittbarnvagn.

När jag säger något menar jag det. Jag är inte en sådan som säger negativa saker om folk. Självklart skojar jag ibland och är sarkastisk, men det hoppas jag att alla förstår när jag är. Om jag någon gång råkats säga något dumt har jag inte menat det. Tycker bättre om ärliga personer som inte snackar så mycket skit om folk, elelr inte bakom ryggen på sina kompisar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att få veta lite mer om dig Matilda! Vad bra att du inte har fallit för frestelsen eller grupptrycket att dricka. Själv drack jag första gången när jag var 18 år, sent tycker många men jag kände inte för det tidigare. Har varken rökt eller snusat vilket många tycker är jättekonstigt men jag tycker snarare att det är de som röker som är konstiga.

Ha det bra

Camilla

2009-02-19 @ 21:54:12
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0