Startsidebild på pixbox



Till sist blev ett av mina foton startsidebild på pixbox.
Alex (på bild) var verkligen "jätteglad" över att få synas på pixbox startsida. *Host host*
Kolla HÄR.

Vaknade i morse och kände mig väldigt dålig, hade ont i kroppen och halsen. Funderade på att inte åka till skolan. Förmiddagen var inte alls vad jag önskade mig.. Hade något oerhört ont i huvudet och Agnes märkte att jag inte var på topp. Efter lunchen var jag väldigt deppad för jag kände mig verkligen inte bra. Satte mig vid datorn och gick till pixbox. Det tog säkert 10 sek innan jag såg vilket foto som prydde startsidan. Då fick jag en chock.
Skyndade mig till Alex' elevhem och skulle tala om det, haha. Hon hade redan sett bilden när Ellen visat den.
Nu tycker jag riktigt synd om Alex, för hon hade ångest över att alla som besöker pixbox kan se bilden.
Nu har jag riktigt dåligt samvete över att hon hamnade på startsidan, haha.

Men ska jag säga min mening så var Alex riktigt snygg och hon ska vara glad över att hon hamnade på startsidan, hur många gör egentligen det?



Kommentarer
Postat av: albin

Grattis syrran! Skitbra ju!

2009-02-18 @ 14:31:50
Postat av: åsah

hehe grattis! hon är säkert glad egentligen, kan ju nästan bli lite kändis! hehe

2009-02-18 @ 15:40:36
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: åsah

jag tycker hon ska vara stolt! det är ett jättefint foto ju!

2009-02-18 @ 19:16:49
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du ska inte ha dåligt samvete. Nu har jag dåligt samvete..:) det var jätte bra! jag var som sagt i chok;)

2009-02-18 @ 19:21:03
Postat av: Ulrica

Grattis vad roligt - men jag är inte alls förvånad. Porträttet är jättefint, underbar blick och smittande leende. Och superbra komponerad bild.



Nu finns min bild uppe, sjätte mappen sjätte bilden bakifrån :)

2009-02-19 @ 19:55:17
URL: http://ulricatorning.blogspot.com
Postat av: ellen, f o t o

Grattis!! Gud vad kul :D

Jag kommer ihåg när min bild på katten kom upp på startsidan, helt obeskrivligt glad blev jag!

Det är verkligen en underbar bild som strålar glädje och Alex borde vara jättestolt för hon är så söt så det inte är sant!

2009-02-20 @ 17:33:36
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0