Äntligen!


Kameran är här nu! Yes! Den kom igår och jag hade verkligen svårt att hålla mig från att öppna kartongen, men jag hade bestämt att jag skulle jag städa mitt rum först. Jag ägnade kvällen åt att läsa hela manualen, från att inte fatta alls vad jag gjorde med kameran så förstår jag nu nästan allt!
Tog med kameran till skolan idag eftersom Elisabet ville testa fota med den.
Elisabet fotade lite porträtt på Alex, Frida och Ellen, blev faktiskt några fina trots att vi använde blixten. Efter lunch ska vi ut och testa fota med kameran.

Just nu sitter jag på engelskan och har just gjort klart det vi ska göra.

Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Bäckman

Guh va kul att du fått din kamera! Välförtjänt! :D Du får dock ändra till höger där det står att du bara har en Nikon d70 ^^

Haregött! =) / MB

2009-01-16 @ 19:17:01
URL: http://flickr.com/mimmibackman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0