Brandlarm+prov=bra kombination!


Vi hade som tidigare sagt prov idag på Projekt och Företagande. Efter mer än halva provtiden börjar det pipa och jag fattade inte vad det var, inte först i alla fall. 
Min lärare sa "Jahaa, och hur gör vi nu då?" och då förstod jag att det var ett brandlarm, haha.
Alla reste sig upp, några kanske lite halvt panikslagna, men inte många var det. Jag hade just precis skrivit klart provet och hunnit kolla igenom det, så jag lämnade provet till vår lärare och sen stod jag med resten av klassen utanför byggnaden. 

En sån intressant dag har jag haft och resten av dagen ska jag ägna åt att plugga... Men det är bättre att göra bort det nu direkt än att vänta till dagen innan som läxorna ska in. Eller?


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Ok, de var ju bra, tack desamma...ha en

bra kväll själv.

2009-01-20 @ 17:25:21
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0