...


I morgon blir det plugg, för just nu känner jag att jag inte riktigt kan provet vi ska ha i Projekt och Företagande och den känslan tycker jag inte om, fråga mig inte varför.
På sätt och vis längtar jag till skolan på måndag, det är alltid så roligt och man får skratta minst - minst - en gång om dagen, samtidigt ser jag inte fram emot provet på tisdag.
Ibland känns det så konstigt, men that's life och det får man leva med. Jag hoppas att morgondagen inte visar sig vara allt för tråkig och jag måste hitta ett motiv för dagens bild också. Kanske dags att testa porträtt, men som sagt, vi får se vi får se.

Usch, jag är trött och det märks. Det märks definitivt att jag vaknade ofrivilligt i morse klockan 8.30, p g a mina älskade syskon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3



Passa på att ställ en fråga i min frågestund också! :]

2009-01-18 @ 15:49:07
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0