För mycket dator!


På skolan tycker jag det är okej, att sitta vid datorn på rasterna. Men att alltid sitta hemma också och dessutom inte göra något, bara surfa omkring på nätet och försöka hitta något att göra, det känns så fel. Precis det gör jag.

För mig är det en ful ovana att när jag kommer hem plocka fram datorn och sitta där fram till att något börjar på teve, istället för att ägna mig åt läxor och prov som bara samlas.

Därför har jag bestämt mig för att jag inte får ta fram datorn före onsdag och sedan fredag. Det betyder att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen med en bild per dag, men det betyder inte att jag inte fotar en bild per dag.
 På onsdag dyker det därför upp 3 st foton, 1 för varje dag jag missar.
Under rasterna (på skoltid) kommer jag försöka uppdatera bloggen varje dag med en liten text eller liknande.

Hoppas att ni alla mår bra och gör något trevligt! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Matilda!

Vilken klok tanke av dig, tror att jag själv sitter lite för länge vid datorn också fast jag har ju inga läxor att göra längre...

Kul att du vill vara med på månadsbilden, det är okej med porträttbild bara man kan se lite natur som skiftar efter årstiden.

Ha det bra

Camilla



PS/Glömde nästan det viktigaste, du tar fina bilder.

2009-01-12 @ 14:16:31
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0