Mina första utmärkelser


Idag har jag fått mina första bloggutmärkelser av en underbar bloggerska, nämligen Camilla. Tack så väldigt mycket, det värmer oerhört!

1


Till den första utmärkelsen finns en medföljande utmaning. Jag ska skriva ner fem saker jag inte klarar mig utan och då bortser vi ifrån de grundläggande behoven som sömn, mat osv.

1: Fotograferingen, kameran
2: Kompisar
3: Skratt - som kanske inte kan räknas som en sak, men idag får det göra det.
4: Naturen, omvärlden som ger mig inspiration.
5: Datorn, bla redigering av foton och skrivandet.

Denna utmärkelse väljer jag att skicka vidare till Ellen Charlotta, en glad och positiv tjej som fotograferar underbara foton!

2


Den andra utmärkelsen, även denna från underbara Camilla, skickar jag vidare till min syster Åsah, som ger mig inspiration och alltid är lika glad och peppande.

Kram på er och ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: ellen, f o t o

åh, vad snäll du är och vad glad jag blir!! Har haft en usel dag idag men har mått bättre nu på kvällen och nu när jag ser detta blev jag superglad!!! Tack snälla du! :D

Ska klura ut en som jag skickar vidare utmärkelsen till så ska jag skriva om han/hon imorgon :)



Tacktacktack!

2009-01-29 @ 21:30:40
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Postat av: Ninni

Grattis till utmärkelsen! Jag hittade hit från Camillas sida...och du, du är jätteduktig!!

Ha det bra!

Ninni

2009-01-29 @ 22:09:30
URL: http://fotografia365.blogspot.com
Postat av: åsah

tack! det är lite svårt det här med utmärkelserna.. de är ju alltid på svenska och det blir lite fel i min blogg.. Men tack så mycket. Jag kanske gör en egen som jag skickar till alla jag gillar.. sen när jag har lite mer tid.. just nu känns det lite stressigt.. ska på jobbintervju idag.. hjälp!

2009-01-30 @ 09:20:48
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0