Redigerat kattfoto


Idag har jag verkligen inte haft mycket att göra, eller, egentligen har jag det!
Jag vaknade kl. 10.15 - jippi! och har varit ute och åkt miniskidor i backen, fotat Trond när han trixade och gjorde 360 med miniskidorna. Sedan har jag städat i köket och tränat lite.
Sedan har jag tagit det lite lugnt och redigerat ett foto som jag hittade från maj 2008. En katt på bild. Hade som mål att skapa en helt ny bild och jag själv tycker att jag lyckades.

Vad tycker du? Gjorde 2 efterversioner, en sv/v och en färg. Vilken är bäst?

Före

ka



Efter




Efter + lite färger

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar den sista versionen! Men du skulle ha fått in lite mer rymd på vänster sida så hade den varit perfekt! :)

2009-02-08 @ 14:22:08
Postat av: Slas

Håller med föregående talare..

Gillar verkligen färgerna du fått till.

2009-03-15 @ 10:58:52
URL: http://www.slas.se/
Postat av: Rebecka

Visst använder du dejj av photoshop? i så fall vilket? ;)

2009-03-16 @ 19:25:40
Postat av: julia

shit vasd snyggt =D sista bilden ägde :)

2011-04-02 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0