Självporträtt och redigering!


Idag är jag smått irriterad på hela familjen. Först hämtar jag syskonen eftersom mamma och pappa jobbade sent, sedan gjorde jag en msrängtårta till Vilmer så att vi ska ha något att fika på eftermiddagen. Jag är allmänt snäll och ber snällt Orvar att köpa glass som man kan använda till tårtan, men nej, såklart inte. De börjar klaga på mig men till sist (efter att mamma mutat Orvar via telefon) cyklar han iväg och köper glassen så att jag kan göra färdigt tårtan.
Nu är han sur och klagar på mig. Jag har bara gjort en massa bra saker idag och så kommer han och klagar på mig. Inte konstigt att jag blir irriterad på min familj hela tiden, alltid är det någon som inte är nöjd.
Det ledde till att jag satte och avreagerade mig lite i photoshop, redigerade om ett gammalt självporträtt och ja.... Det var det.

Ha en underbar kväll, även om min kanske inte blir så underbar!

Visst är bilden helt perfekt för att beskriva mitt humör just nu?


Kommentarer
Postat av: Veckans Modellbilder

Det positiva med din frustration blev att du gjorde en fin delbild av dig själv:o)

// Mvh S-O

2009-01-31 @ 06:50:02
URL: http://stigove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0