Svartvitt


Idag har jag haft svårt att komma på något att fota, det har varit mörkt ute hela dagen och varit allmänt trist, bortsett från att jag äntligen har betalat kameran!
Till sist drog jag med mig kameran upp (glömde stativet) så jag testade lång slutartid och lite rörelseoskärpa och fick ett annorlunda resultat. Ett bord fick senare fungera som stativ när jag fotade bröderna framför TVn.

Det blev 3 stycken olika svartvita bilder som jag blev nöjd över.

Imorgon är det skola (mindre roligt) och det betyder att jag antagligen kommer få svårt att fota något när jag komemr hem, när det är mörkt. Kanske blir en bild på månen eller några träd framför den? Vi får se... Den som lever den får se, hehe...

hand hår 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0