Today is the day.


Tyvärr ingen dagens bild idag, har såklart fotat men har varken haft ork att föra över bilderna till datorn eller att senare redigera dem, haha.
Dagen har jag ägnat åt att vara ute och fota, fast det blev bara en kort stund idag. Vädret var så tråkigt så jag blev inte alls inspirerad.
Istället åkte jag "Snowzone" i en backe utanför vårat hus, alltid roligt det.. Jag är alldeles för stor för den också, så det måste se extra roligt ut när jag åker den!
Dock är det alltid kul att vara lite barnslig och åka madrass och allt vad det nu är, även om grannarna tittar lite snett på en, haha!!

Sedan har jag bakat äppelbullar och de blev jättegoda, med rivet äpple och lite mandelmassa. Inte så söta heller och därför lite extra goda, idag är jag nämligen inte så sugen på söta saker. Nu känner jag inte heller sug av godis och det är jag glad över, jag har nämligen inte ätiti godis sen i julas och så åt jag inte före det heller. Så kanske 2 godisfria månader och det har gått bra hittills.

Jahaa.. Jo, så steg jag upp kl. 9 imorse och anledningen var såklart mina underbara bröder som jag älskar högt över allt annat. Jag är alltså lite trött nu.

Sedan har jag läst "singelpappans" blogg och den är enligt mig jättebra. Hans historia berör.

Kram på er alla, ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0