Kryckor i 3 långa veckor...


Det finns några som har frågat vad jag har gjort med min fot och varför jag har gått med kryckor nu i tre veckor (vilket jag slutade med för ett par dagar sen, jippi!)
Jo, det var nämligen så att jag cyklade i en nerförsbacke och halkade in med foten i framhjulet. Jag skrapade bort hud och underhud fram till köttet, på ett område som var ungefär 5x4 cm.
Hade såret inte läkt som bra som det gjorde i början hade jag mest troligt fått göra en hudtransplantation, men som tur var: såret läkte fint och nu kan jag gå! Dock har det ytteraste lagret hud inte kommit tillbak riktigt än, men en dag kommer den finnas där.
Här finns en bild, som jag valde att länka eftersom det säkert finns någon som inte tycker om sånna här bilder.

Så nu vet ni vad jag har ägnat halva sommarlovet åt att göra (nämligen sitta still, sitta still, sitta still... eller åtminstone försökt sitta still, haha)

Kommentarer
Postat av: emma

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

2009-07-27 @ 14:04:06
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Sessan

Fy amejjen va ont de där såg ut till att göra.

2009-07-29 @ 18:18:21
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0