One day left


I morse väcktes jag klockan kvart i tio utav en väldigt glad Vazy, som rusade in på rummet och slickade mig i ansiktet. Trevligt!
Just nu sitter Åsah och får sitt hår klippt (och just nu anser hon att hennes frisyr ser hemsk ut! Haha)
Hmm.. Idag ska vi ut på någon utflykt till en sjö, som jag förstod det. Ute skiner solen dessutom. Underbart!
Veckan här i Stockholm har gått alldeles för fort, det är ju hemskt. Det är ju bara en månad kvar snart, till dess att jag börjar skolan igen.

När jag har varit här har vi diskuterat mycket om fotografering osv och bland annat har jag börjat fundera på att gå en fotojurnalistik-utbildning efter gymnasiet, istället för veterinär. Skulle det dock visa sig att det inte är min grej, kan jag ju bara plugga till veterinär istället, eller hur?

Jaha, nu har jag en dag kvar här
innan jag återvänder till Norrbotten. Jag håller tummarna för att vädret är fint där, annars blir jag ledsen... Speciellt nu när foten till sist verkar läka ihop, trots ett par blåsor precis under såret.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Fin bild!

2009-07-17 @ 13:20:37
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: C - New York

Gud vilken harlig bild!!:)



En fotojournalistikutbildning later ju inte alls helt fel. Ha bara i atanke att eftersom borgarna sitter i regeringen sa kan det bli sa att man bara kommer fa studiestod for fyra ar (atta terminer), sa var saker pa din sak innan du borjar. Las pa!

(Nog for att jag tror att du gor det, du ar ju en klok tjej, tankte det har mer som en liten paminnelse^^)

2009-07-17 @ 15:45:54
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Haha, ja precis men hur får man folk att vela bli fotade och samtidigt betala ? :)

Ska sälja mitt 70-300 tror jag, har lagt ut ett inlägg om det, hoppas någon nappar! hihi,

2009-07-17 @ 19:02:44
URL: http://injohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0