This summer...


Jag förväntade mig inte så mycket utav sommaren, helt ärligt tänkte jag bara ta det lugnt, umgås med kompisar man inte träffat på länge och förhoppningsvis, kanske hitta på något skoj. Tio veckor är en lång tid.
Utan förvarning hade tre veckor gått, redan, och jag lyckades cykla sönder min fot - bokstavligt talat.
Under de tre veckorna hann jag med att umgås med Hilda, en sån där vän det finns få av. Tråkigt nog hände något sista gången jag var med henne, vilket gjorde oss båda lite ledsna och kanske aningen arga.
Jag hade ett långt samtal med henne igår och vi pratade om allt möjligt, sånt som vi har gjort och som vi ska göra och det är jag verkligen glad över att vi gjorde.

Jag hann ta mig ett par dagar till Kai också, under de tre första veckorna av sommaren. Den vistelsen kan jag väl sammanfatta som helt okej, eller snarare, väldigt bra.

En vecka spenderade jag i Stockholm, hos min underbara syster och hennes pojkvän - vi hade många roliga konversationer och många stunder då man fick gå runt ord med långa meningar (på engelska). Det var skoj.

Och nu är det bara fyra veckor kvar, lovet är snart slut. Tiden har sprungit iväg och det här var min sista lediga dag. Imorgon - eller, idag är det väl egentligen, börjar jag jobba. Hejdå sommar, vi ses igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar hösten:D

2009-07-30 @ 01:38:26
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: sanna

Vart ska du jobba :)?

2009-07-31 @ 11:41:35
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0