Pigg efter 2 mil på cykel


2 mil idag, på en timme, som jag cyklade förstås. Måste ju tänka på inflammationen lite grann också! Kan säga att jag är pigg och alert på insidan, men min kropp är trött (jag gäspar). Det var helt enkelt 2 välbehövda mil.
Det har varit en jättetrevlig kväll, måste jag säga! Vi (Agnes, Pia, Erica, Linn och så några från hundklassen) var och grillade och badade. Jag stod över att bada, eftersom jag börjar känna mig lite förkyld igen.
Mysigt var det och roligt att prata lite strunt, haha.

Sedan är lillebror min i Paris, han åkte ju dit igår. Mamma fick ett sms från honom idag där det stod ungefär "Herre jösses vilken dag. Jag och Axel gick vilse på metro, men vi klarade oss därifrån på egen hand..." och så något mer, som jag inte minns. Jag skrattar lite grann, min bror är verkligen lite virrig, men äh, sånt får man dras med ibland! (Han är sjukt smart, så det jämnar ut sig i längden).

Nu ska jag gå och lägga mig. Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0