2 Mars


Ja, så är det en ny dag, nya tankar och ny inspiration. Det blåser ner snö utanför fönstret som bara den. Ingen sol alls, alltså gick det inte vidare bra med mina porträttplaner. Får genomföra dem imorgon istället. Idag har jag tagit tag i mig själv och bakat en kladdkaka efter mycket tjat från klasskamrater. Fick en yttepyttebit, men det är väl bättre än inget? Dessutom gick det snabbt och lätt att göra och var otroligt gott, hittade uppenbarligen ett bra recept. 

Låt oss hoppas att solen skiner starkt i morgon. På onsdag vill vi att den ska ligga bakom en lätt molnslöja, bara en väldigt tunn en. 
Och jag har satt upp ett nytt mål för mig, jag ska sluta titta på tv, utom när det är bra filmer förstås, haha. Eller en intressant dokumentär. Lär bli tv för mig ca 2-3 gånger per vecka. 


Kommentarer
Postat av: Åsah

vilken bra idé utan tv.. vi hade ingen antenn till TVn just av denna anledning ett tag.. Men sen tänkte vi att mathieu aldrig hörde svenska, så det vore bra med tv ändå.. fast sen så ser man ändå bara på amerikanska tv serier... jaja.. annars är allt bra.. vill bara ha lite varmare och finare väder.. igår missade jag solen för att jag var så seg hela dan. argh!

2009-03-02 @ 16:59:09
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0