Ahaa.. Du som läser!


Haha, nu låter jag helt galen, fast det gör jag förstås hela tiden. Det är vääldigt mycket jag helt enkelt. 
Om du läser det här inlägget, snälla, lämna en kommentar. Jag uppskattar alla ord som ni skriver till mig! 
Och jag vet att det är många, t ex från klassen, som läser bloggen. Okej, inte så många från klassen, men många i helhet, haha. Ja, ni i alla fall, lämna en kommentar här så att jag ser att ni kikat in.

Ja, sedan kom jag på en sak jag tänkte skriva idag. Sedan jag började umgås med vissa personer har jag börjat se fler bra saker om mig själv och det finns en sak om mig jag tycker mycket om, haha. 
Att jag alltid försöker tänka på hur mina kompisar mår, att de är glada för vem de är. Blir nån deppig försöker jag peppa och glädja, men självklart misslyckas jag, ganska ofta. Mitt mål är i alla fall att andra ska se mig som en glad person som får en att själv bli glad. Jag vill att mina vänner ska må bra och jag tror att jag tänker så ganska mycket. Sort of, hela tiden. 

Nu, mina vänner ska jag ut i friska luften, dra med kameran och ha en trevlig inspirerande skidtur. 

Underbara vänner betyder allt!
*Frida, Jeanett, Ellen, Elisabet, Agatha, Alex


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser tjejen, du har skitfina bilder :)

2009-03-06 @ 17:41:05
URL: http://frida900324.blogg.se/
Postat av: Agatha

Du gör mig glad jämt :D

2009-03-09 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0