Det här är jag!


Tänk att man via internet kan lära känna en person så bra, även om man inte pratas vid särskilt ofta. Det här tycker en tjej vid namn Lisa om mig:

Jag tror att du är en välidgt glad person, som sprider glädje. Du är omtänksam, och vill inte att det ska uppstå problem. Du gillar att vara med dina vänner, och ha kul. Du är inte en sådan person som röker, festar och sådant till nätternas slut. Du är väldigt kreativ, och gillar allt med form och skapelse. Du verkar vara väldigt Lugn och givande, men inte död för det, haha. Du kan skratta, och vara uppspelt osv, men du är ingen galning. Du verkar vara en riktigt omtänksam person.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, du är verkligen trevilig! Glad att jag lärt känna dej så pass bra via internet. :D

2009-03-11 @ 19:53:53
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror att hon har rätt!

Kram

2009-03-11 @ 20:45:01
Postat av: Anonym

Det stämmer :) Hon är en underbar person och vän. Matilda hjälper en Hela tiden om man behöver hjälp och hon vill så gärna att alla ska lyckas!

2009-03-13 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0