Duktigt Matilda!


Om man inte har något att göra så fixar man såklart något att göra!
Pratade just lite med Alex på msn och hon skulle ut på stan. Själv fixade jag just en ny header åt henne, så vi får hoppas att den är bättre än den förra! Och är man inne på någon annans blogg kan man inte låta bli...

...att smygblogga lite! Kan säkerligen kallas gästblogga också, men vad är det för roligt med det?
Nu tycker jag att ni kikar in på hennes blogg och talar om för henne vilken duktig modell hon är! Det är nämligen hon som finnes på bild här i bloggen och även i detta inlägg.

Nu ber jag er alla att besöka Alex blogg och lämna en fin kommentar där åt henne! Jag vet att det blir hon jätteglad över, så förgyll hennes dag!

Tackar djupast över att ni ägnade ett par minuter åt detta inlägg.
Åter igen påminner jag er om frågestunden, bläddra ner en liten bit så hittar du den!

*Klick klick* betyder 'klicka på bilden'.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Fin bild! :) jag älskar färgtonen.



Svar: Åh, tack så jättemycket, fina du! Snällt av dig :D

2009-03-27 @ 14:17:15
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0