Eko... Ekooooooo.


Så tom är bloggen, det ekar när man säger något - i detta fall skriver!

Jag har haft en mycket långtråkig svenskalektion, men söta Agnes och jag lyckades ändå ganska bra med vår uppgift.
Stugtiden var mycket uppskattad, ett gott skratt förlänger livet brukar man ju säga, men nu var det många goda skratt och lite prat också, så nu måste mitt liv ha förlängts aningen i alla fall.
Och ja... That's it. No more. Upprepar frågan från förra inlägget: Har någon lust att göra något i veckan? I am soooo bored.

Kommentarer
Postat av: åsah

ja, tyvärr är det ju lite långt hit...

2009-03-31 @ 13:51:12
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: cassandra

Svenska lektioner brukar vara trista haha ;P

2009-03-31 @ 16:37:58
Postat av: Rebecca [Gullitjej]

Nu har jag nästan börjat kolla in din blogg dagligen. Det är svårt att få mig att göra sånt - be proud girl!

Jag kan hitta på något, om nu den frågan gäller alla. =)



//Becca

2009-03-31 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0