En mycket kall stuga


Vår stuga var kort och gott sagt igensnöad när vi kom hit igår vid 15.30-tiden. 
Sedan var den inte den varmaste heller, inomhus ca 12°C.
Jag var ute och fotade lite och sen framåt kvällen, sådär kring 21.00 gick jag och la mig, haha. Låg och läste en stund och njöt av värmen under mitt täcke, eftersom det var ca 14°C på mitt rum och utomhus var det -25°C. 
Sedan somnade jag och vaknade pigg tidigt imorse. Idag ska jag upp med kameran i skogen, åka miniskidor i vår egen lilla slalombacke och sedan.. ja, det är svårt att förklara, men roligt ska jag i alla fall ha det!

Hoppas att ni också får en trevlig dag! Många varma kramar från mig. Ännu bara 17°C inomhus.


Så igensnöad att vi inte kunde köra ner med bilen, haha. Utan fungerande traktorer skottade pappa för hand sedan. 

Utsikten över Kalix-älven. 


Den lilla vägen genom Brattland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0