Fråga mig en sak!


Vad gör jag uppe klockan 05.53 på en fredagmorgon då jag får sova?! Shit också, jag som ville sova och är så trött. Men jag vaknade redan 05.01 och har försökt somna om sen dess. Mitt huvud är fortfarande lite borta, så ni får tåla om det blir en massa babbel om ingenting.
Ja, i helgen händer inte något, absolut inte något. Funderar på att åka till Luleå idag för att kolla hur det går för pappa i hans lokal och butik på Stationsgatan 25! Vi får se om planerna spårar ur och det blir en hemmadag istället. Men det var så länge sen jag var i Luleå (säkert innan jul...!) så lite roligt skulle det vara.
Dock har jag inga kompisar som följer med och då blir det inte lika kul. Nähä, där gick de planerna åt skogen.

Jag får väl nöja mig med en så otroligt trevlig hemmadag då jag egentligen kunde göra något mycket roligare. Haha, så dum jag är.

Good morning, sunshine!

Kommentarer
Postat av: åsah

tjena! du borde komma och hälsa på under påsklovet?

2009-03-27 @ 07:23:32
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0