I'll let the pics speak





Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket för den konstruktiva kritiken. :)

Jag har upptäckt att jag har kamerans skärm mycket ljusare än vad bilderna egentligen blir. Det gav mig lite problem i studion, så nästa gång ska jag försöka få det bättre. Håller med om ljuset på bibeln :)



Jag gillar alla de här tre bilderna. Klassiska motiv, men du har gjort dem väldigt bra. Jag har aldrig fotat närbilder på människor, men nu känner jag att jag måste göra det! Skuggan på bilden i mitten är spännande. Fast jag tycker att det kanske inte borde ha varit precis så mycket svart som det är nu. Bilden är svår att titta länge på.

2009-03-06 @ 20:15:15
URL: http://johannafoto.blogg
Postat av: Alicia

Åh, jättefina. Jag gillar den häftiga kompositionen med skuggan i mittersta bilden. Närbilden på ögat är också jättefin!

2009-06-15 @ 14:43:09
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0