Ingen mening


Nu ger jag fan upp. Vad är det här för skit?
Jag visste det, visste visste visste att jag skulle krascha. Sjukt dålig på skådespeleri, men uppenbarligen märker inte många att jag faktiskt inte lever bland molnen.
Tror att jag bryr mig för mycket om omvärlden, om dem jag umgås med dagligen. Jag påverkas av deras humör och är de nedstämda, ja, räkna med att jag också är det.
Jag känner mig så skyldig, dum, inte vet jag. Jag vill inte vara den där personen som man går och jämför sig med. Kan lika gärna sumpa mina inställningar, inte ger det något att jag ska gå och vara positiv och peppa andra när de ändå bara i slutändan jämför sig mot mig. Det är inte en kamp mot varann, det är en kamp mot sig själv.
Trodde att kanske, kanske skulle det blir förändring på den fronten, men det man tror om personer stämmer inte alltid.

Tack för mig, nu ska jag ägna mig åt mitt ruttna liv.

Kommentarer
Postat av: Agatha

Jag tycker du kan minska lite på att peppa andra och "bry dig" så mycket i andras inställning. Var glad och gör sånt som gör dig glad =) så smittar det av sig automatiskt^^ Om du nu vill påverka andra vilket du verkar vilja. Och ta inte åt dig så mycket om någon har en dålig dag eller gnäller , för det gör vi alla mer eller mindre. Tack för mig / A

2009-03-23 @ 18:40:53
Postat av: Anonym

vad har hänt? det var ju inte alls kul att läsa. morgonen verkade ju börja så bra.... hoppas du mår bättre snart iallafall! jag blir iallafall glad av att du är så positiv!

2009-03-23 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0