Så roligt man kan ha!


Den här dagen gick något hemskt fort, men den har varit väldigt rolig, eller, halva dagen var rolig. Haha. Vi hade djurkunskap och fick jobba med fåren och lammen, så skoj det var!
Får be Frida eller Ellen skicka ett par foton så kan jag visa hur kul det var.
Jaa, man kan väl säga att de andra fick sig ett gott skratt, haha. Tur att jag kan glädja någon åtminstone!

Och imorgon har vi friluftsdag, det blir Kåbdalis för min del. Usch, vad jobbigt när jag ska släpa med skidor och pjäxor hemifrån och med till bussen som går till skolan. Det får bli ett senare problem, haha.

KRAM på er alla söta och glada människor där ute!


Snodde lite bilder från Fridas pixbox, haha.


Kommentarer
Postat av: Åsa Hansson

Hej!



Jag besöker din blogg för första gången. Måste bara säga att dina foton är ju kanooon bra. Du är verkligen en duktig fotograf!



Hälsningar

Åsa

2009-03-16 @ 16:13:30
Postat av: Anna :)

jag gillar inte friluftsdagar, eller alltså när man ska åka skidor med hela skolan! Superjobbigt, för jag skämmer alltid ut mig för att jag är så dålig! haha! Vi ska till Måttsund med hela skolan TROR jag (alltså jag tror att det är hela skolan, isf ca 400 elever..) nu på torsdag, ska nog gå en långpromenad i stället ^^ haha (a)

2009-03-16 @ 19:13:59
URL: http://annnapanna.blogg.se/
Postat av: ellen, f o t o

ÅÅåååå, vad underbart!!!! :D:D



Jag räknar dagarna tills mina lamm kommer! (Lite svårt eftersom man inte vet exakt vilken dag dom kommer födas :P )

2009-03-16 @ 19:47:46
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Åh, vilka söta lamm!

2009-03-21 @ 09:08:36
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0