Såhär känner jag mig...


*Haha, och jag som skulle låta positiv här på bloggen. Men hur som helst, det ska komma ett riktigt glatt inlägg från mig imorgon, jag lovar. Och jag är väldigt glad nu också, så.. 



... just nu. Min klass är uppdelad i flera grupper och alla dessa grupper är ganska tajta. Sedan finns det de som inte riktigt tillhör en grupp, utan kan vara lite med flera. Jag är en sådan. Det är ganska jobbigt ibland, man hamnar i kläm. Det är svårare att prata med bara en person, man måste vända sig till hela gruppen. Extra svårt är det när vi är uppdelade på lektionerna, om vi ska ha praktiskt är vi oftast det. Ibland hamnar man med de där grupperna som kanske är lite för tajta helt enkelt och då känner man sig utanför. De skrattar och pratar och själv står man där och fattar ingenting. 

Sedan är jag besviken över mig själv. Jag hade inga direkta planer för lovet, sån är jag, men den dagen jag har planerat något går jag självklart och blir sjuk. Inte förkylning, det är inte så jobbigt, men magsjuka. Ha... ha... Väldigt roligt.
Så idag har jag varit ute mycket, åkt madrass och skidor bland annat. Att åka iväg på skidor var väldigt skönt, det är en av få gånger jag får tid och luft att tänka. Åkte till forsen och slängde mig i snön där, lyssnade på hur vattnet porlade och kunde helt enkelt få tänka klart. 

Och fram till nu har lovet ändå varit sådär bra som jag velat, det är uppenbart att jag är kär i vår stuga, haha. Jag får rum att tänka, tid att vara mig själv. Jag kommer sakna den när vi åker tillbak till Piteå. Men, that's life sometimes, not as you want it to be. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman! Vad länge sedan! Ser att du skaffat bloglovin, ska genast prenumenra på din blogg! Snälla, prenumenra på min med! :'D



Kramar!

2009-03-05 @ 22:25:25
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Erica

sv. ja det gör det verkligen (:

kramar

2009-03-06 @ 08:11:57
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0