True colors


Det finns personer som är söta, de som är vackra och några som är riktigt snygga. Jag känner en tjej som är allt det där och lite till! Nämligen Alexandra Gramner som är en otroligt fin person. Jag är glad att jag känner henne, verkligen.
Mitt i allt mörker får jag ta fram skrattet och det är skönt, glädjen gör nämligen livet värt att leva.

Det jag vill komma fram till är att jag fick fota Alex idag. Det är kul att få fota henne, för hon vågar bjuda på sig. Men framförallt är det roligt, ja, mycket skoj.

Utöver Alex finns självklart en drös med underbara personer, t ex Agatha och Agnes och sedan kan jag räkna upp en rad personer men det har jag inte ork till och ni har definitivt ingen lust att läsa alltför mycket ointressant som jag skriver.

By the way, NU är jag glad igen, eller, ja, nöjd, inte vet jag. Oroa er inte, imorrn är jag mitt vanliga glada jag.

Fler bilder dyker upp allt eftersom.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vackra porträtt! Gillar speciellt den andra med de vackra blå ögonen som glittrar! /Kram

2009-03-23 @ 21:18:11
URL: http://mittfnstermotskogen.blogspot.com
Postat av: mathias

sannerligen en väldigt trevlig trio bilder, minst sagt!

2009-03-26 @ 20:57:06
URL: http://arkiveradosanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0