Vilket liv... Haha


Gissa om jag saknar dessa sötnosar? Ja, det gör jag. Hörde att de i helgen vann en dressyrtävling, grattis Hilda och Emil!


Och snart kommer min moster hit från flygplatsen, pappa är och hämtar henne. Det var länge sen jag träffade henne och det är väldigt tråkigt att vi träffas så sällan. Hon jobbar som veterinär i Kalmar, så i tvåan kommer jag nog få praktisera hos henne!
Hmm, tänk att en dag kan gå så snabbt. Dock måste vi ju räkna med att vi har förlorat en timme idag, tänk, den timmen hade jag kunnat göra något roligt! Fast vad för roligt gör jag egentligen?
Dagen har jag ägnat åt att rita och redigera lite foton.

Till lunch idag skulle jag göra halloumi och när jag började skära upp den i tunna skivor kom Måns, min lillebror på 6 år, och sa: "Är det halloumi?" och jag svarade "Ja". Den sötungen sa "Matilda, jag vet att du tycker om mig" och tittade på mig med ett väldigt charmigt leende. Mitt svar var: "Jag vet, det gör jag! Och självklart får du lite halloumi du med."
Haha, ni fattade säkert inte något av det där, men lite glädje kan faktiskt syskon bringa.

I morgon har jag prov på datakunskapen, mindre roligt, men sånt är livet. Dessutom verkar det inte särskilt svårt, hoppas jag. Vad ska jag ägna kommande vecka åt? No idea. Faktiskt. Fast så är det ju för mig hela tiden. Åh nej, nu börjar jag deppa över mitt oerhört tråkiga liv. Shit också. Jag ska kanske fundera över att slänga mig i väggen och skaffa ett liv. Okej, inte fundera. Jag måste göra det snart.
Någon som kan hjälpa mig lite på traven? Bara en liten knuff så går resten bra själv.

Nä, nu ska jag ta på mig något som ser lite bättre ut än mina släpa-omkring-i-under-helgen-kläder. Haha. Och jag låter sur/deppig/negativ i det här inlägget men det är jag inte. Jag är faktiskt väldigt glad! - och trött.

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg :)

2009-03-29 @ 21:49:30
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Allt bra med dig? (:

2009-03-29 @ 22:21:10
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0