Kreativitetsförlust



Utrustning: Nikon D200, Tamron 70-300/4-5.6
Jag har nån slags skrivkramp, jag kommer inte på något att skriva. Känner just nu för att vara kreativ, men inte går det för det! Började rita lite i PS, men gav upp efter en stund. Det blev inte som jag ville. Har försökt skriva något idag också, men inte tusan fungerar det.
Något lyckades jag åtminstone ta mig samman för att skapa. Jag redigerade nämligen ett foto på den sötaste av dem alla, Loppan. Man hör bara på hennes namn vilken buse hon är.

Denna dag har flutit på lugnt, inga händelser att uppmärksamma om man så säger. Hade matte och fysik, det gick bra på båda lektionerna. Jag tycker om att hjälpa andra inom alla ämnen, jag vill nämligen att alla ska förstå. Är väl pedagogisk, precis som de flesta säger. Men jag ska inte bli lärare, tror inte att det är rätta yrket för mig.
Förresten så gick datakunskapsprovet jättebra, kändes det som!
Denna vecka kommer bli luuuugn, för lugn och för tråkig. Vi får se om det blir att stanna kvar imorrn efter skolan, tanken var att jag skulle göra det idag men så blev det icke.

Nu kanske ni märker att jag har svårt att skriva om något, allt jag skriver är mucho ointressanto.
Adíos amigos.

Kommentarer
Postat av: angee

du tar jättehärliga bilder måste jag säga :)

2009-03-30 @ 20:05:43
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0