Å då tog det slut bränsle


Tomt, ekande, svart, ja, kalla det vad du vill, men just nu har jag ingen aning om vad jag tänker och ingen idé om vad jag ska skriva. Inte bra, inte bra.
Jag har kanske för lite att göra mitt i allt detta kvällsmörker. Allt som skulle göras är gjort.
Undrar vad klasskompisarna gör, antagligen är de flesta just nu på bussen från Luleå till Grans. Jo, så är det nog. Hoppas att de får en trevlig kväll. Inte lika trist som min åtminstone.
Ska till sängs tidigt ikväll, tror jag. Säkerligen trötthet som spelar in på min tomhet. Tror att mitt huvud automatiskt slås av när det inte behöver användas. Praktiskt. Säkert därför mitt huvud klarar av plugget, det sparar energi när det gäller allt annat. Tror inte fotograferingen räknas in där, det går liksom utan batterier så att säga.

Äsch, nu vet jag inte ens vad jag svamlar om. Du som läste fick dig en funderare i alla fall, haha!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

det skulle jag faktiskt klara, men inte utan datorn faktiskt :P

2009-03-22 @ 21:04:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: åa tack! :) Jo det kan vi göra, säg till när du har lat till mig så lägger jag till dig :) Kram!

2009-03-23 @ 08:12:09
URL: http://sofiehw.devote.se
Postat av: Sofie

Okej :) Har lagt till dig oxå :) hoppas du får en bra dag :) Kram

2009-03-23 @ 09:46:09
URL: http://sofiehw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0